2008. szept. 8.

ŐszBecsavarodik

Tulajdonképp szeretem az őszt is. Meg minden évszakot, amikor érkezik. De nem tagadom, nyári gyerek vagyok és akkor érzem igazán jól magam. Szomorkodni kezdek, amikor este nyolckor már sötét van. Pedig hol van még a délután négykor sötétedés, amitől igazán becsavarodok. Ma kicsit sötéten látom a dolgokat, bocs.

Fél kilenckor arra ébredtünk, hogy valamiért fel vagyunk dagadva mindketten férjecskével, Pipicsibi még alszik, esik az eső és hideg van. Fura egy reggel. És még mindig nem ébredtem fel, pedig már negyed 12 van. Az eső elállt, talán megpróbálhatunk egy sétát és egyúttal bevásárolhatunk a drogériában.

De végre valami jóról, szépről is írnék, mert az is rengeteg történik. Ezt a csodát múlt héten kaptam meg, 6-os mezszámú barátném, továbbiakban V készítette a születésnapomra:



Úgy meghatódtam, amikor megláttam (először és másodszor is, először képen láttam, aztán pár nap múlva élőben is), el is pityeregtem magam, ez annyira személyes és kedves és az egész kézimunka, szóval melós is - ilyet akkor csinál valaki azt hiszem, ha nagyon nagy szeretet érez. Ja igen, az még hozzátartozik a dologhoz, hogy nagyon bírom a baglyokat, ezért is figyel ez a nagyszemű itt a borítón. A borító egyébiránt egy verseskönyvet rejt, amit nekem kell megtöltetnem másokkal, méghozzá gyerekversekkel, Pipicsibinek. Szóval, ha valaki olvas, elkezdhet gondolkodni a versen, mert megyek a könyvvel hamarosan. És nemsokára megnyílik V boltja az Etsy-n, meg lehet majd csodálni őket.

Eléggé mozgalmas hétnek nézünk elébe, ide-oda rohangálunk, látogatunk, meglepetés-látogatunk, dokikhoz megyünk, lomtalanítunk - azért majd próbálok előkerülni. Arról már nem is beszélve, hogy anyuka a héten tán 3D-s motzit is lát, mert olyat még sose, na meg Zap Mama koncertre megy, csuhajja! Jó lesz. Ízelítő a vidám Zap Mamából:



Itt pedig a komolyabb, DJ Krush-sal (akit szintén nagyon bírunk):

1 megjegyzés:

Gatchan írta...

verssel sajnos nem tudok szolgalni, de ez a borito tenyleg csudaszep!!! kerunk majd updatet ha megnyilt a bolt :)