2010. szept. 2.

Változások éve?

Hát, mostanában nem jövök én ide, pedig annyi minden kavarog a fejemben - bár talán éppen ezért.

Most már egész nyugodtan ki merem jelenteni, hogy ez az év, ez a változások éve, de nem ilyen kis piszlicsáréké, hanem a fejbe-, gyomorbavágós, odabaszós, földbedöngölős meg ilyenek. Nem ragozom, talán más is érzi. Engem azt hiszem, nagyon fáraszt. Bár buddhista-szimpatizánsnak vallom magam és szerintü(n)k az egyetlen állandó dolog , a változás, nekem ez nem esik jól egyáltalán. Aggaszt egy millió dolog, ebből talán félmillióra ha tudok, talán hatással lenni, a többi meg csak aggaszt és csinálja a gyomorgörcsöt, a hátfájást meg a hipersúlyos migrént. Már nem érzem, amit régen sokszor, hogy ugggyanmár, majd megoldódik úgyis a minden, hanem bizony kételyek és aggódások vannak, bár, meglepő módon, sokkal több dolgot sikerül megoldani. Valahogy eltűnt az a gyermeki (vagy milyen?) ide nekem az oroszlánt is, megtörtem, betörtem, kifáradtam, megöregedtem és nincs energiám. Nem hiszem, hogy ez a 30 súlya, nem a gyereké, hanem ezé a nyomorodék évé, amikor minden és mindenki tök készen van.
Ráadásul momentán éppen egy legdurvább sakkjáték áll előttem, minden történés még további 8 szerteágazó lehetőséget rejt magában, olyan szinten bizonytalanodtam el, mint, hát, nem is tudom, talán még soha. Néha tényleg nem tudom, mi a fenét csináljak, de általában legalább az tök tiszta, mit ne. De most, én már tényleg nem tudom, kicsit hagyom magam sodortatni, tegnap végre legalább valami kikristályosodott, de a többi...

Szóval ezek miatt sem írok nagyon, pedig ilyenkor lehetne a legjobb semmiségeket vadászni a neten, hát így meg ez, kérem szépen, sej.


1 megjegyzés:

tüncirmos írta...

És van még az évből ugyanennyi, Kandibandi! :-o és én, a (már jó ideje) Pozitív ilyet írok?! Tényleg van vmi, de mi???