2008. júl. 13.

Haladás?

Újfent ott tartok, hogy gyerkőcöket szeretnék fényképezni, egyelőre hobbiból, de egyszer jó lenne munkának is.

Íme két friss kép, tegnapról:





Ha olvas engem valaki, megtenné, hogy mond valamit ezekről? Tetszik, nem tetszik? Köszi. A kritika sokat ér.

És elérkezett a nagy nap, Pipicsibi ma pipit eszik! Ah, a húsevés áldásos hatása, végre igazán tápláló, laktató ennivalókkal tömhetjük a pociját, talán aludni is fog végre egész éjjel. Amúgy remekül eszük, eddig csak a paradicsomot utasította el. Kétszer kapott eddig bébiételt, mindkettő gyümölcs volt mindenféle vacakkal megtömve (ebben a korban még nagyon nem ajánlott dolgokkal is, mint a citromlé!!!), igyekszünk főzni neki mindig. Hát persze néha nehezebb lesz, de újabban nagyobb piacozás vagy séta alkalmával már a reggeli mellett készül az ebédje, szépen magunkkal visszük, és etetjük, pl. tegnap a Bambiban.
Már-már tökélyre fejlesztette a felállás kapaszkodós művészetét, a másodperc törtrésze alatt sikerül neki és próbálkozik minden elengedésével, állva. Tétován lépeget is a járókában, úgy vélem, nem sok hiányzik az első stabilabb lépésekhez.
Legeslegújabb szokása fejének döntése jobbra és balra, főleg evés közben, főleg, amikor füttyögök neki. Hihetetlenül bájos. És még a szempillái is megnőttek, dús, szépen visszakunkorodó lett, kis csillag- és vágottszemű baba. Mostanában meg is szokták állítani idegenek és gyönyörködni benne. Egyelőre jól bírja.

Apuka a héten úgy döntött, szuperapus lesz, ami rám nézve fantasztikus felszabadulást hozott. Elég rendszeresen mosogat, rengeteget főz nekünk, Pipicsibinek előre, be a frigóba. Lelkes, vidám és imád minket. És ma még a hülye hálózati kártyát is megszerelte valahogy. Hát egy hőőős!

És ma talán én is az leszek, ha végre kimegyek sportolni (kosarazgatni) egy keveset. Let's see...

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Jajj, ez nagyon kedves. Cserébe én is megdicsérlek: NAGGYON JÓ KÉPEK!

Gatchan írta...

csak cserebe dicsered meg? :(
en nem vagyok egy szaki, 'lakotars' sokkal jobban ert ehhez a temahoz, de mint laikus - ahogy gondolom a legtobb megrendelo/anyuka lesz - nekem tokre tetszenek a kepek!
itt anlgiaban ez a feher hatter elott szetvilagitott mufaj a meno csaladfotozasban - en utalom. itt egy link hogy lasd mirol beszelek. http://www.storm-studios.co.uk/portfolio/
a kepek a websiteon meg hagyjan, kinyomtatva az igazan fos. mindenki vagy hofeher vagy iszonyu magenta. :) en jobban orulnek ha ilyen eletkepek lennenek a gyerekemrol, mint amit te fotoztal. csak igy tovabb kismama. remelem a kosarazas is osszejott.... :D :D :D

sugarcandy írta...

köszönöm :)
hát, ezt a belőtt műtermi(?) világot én sem bírom, inkább ez a vonal tetszik (és még a neve is, hehe): http://www.bellababyphotography.com/
Kosarazás persze nem jött össze, begörcsölt a hasikám (micsoda kibúvó, mi?)

sugarcandy írta...

És milyen kedves vagy, megelőlegezed, hogy összejön egy valamikor megrendelés... Most meghatódtam. Különben meg szuperjó képeid vannak, amiket láttam, hát hogyne lennél szaki.

Gatchan írta...

koszi. :) de azert ti profibbak vagytok. technicailag foleg.
meg en csomoszor felenk vagyok fenykepezni... :(
szerintem tokre osszejonne ez a biznisz. plane hogy digitalisan fotozunk mar ugye... nem kell muterem, csak egy laptop meg egy jo nyomda v. printer. nekem vannak olyan gyerekkori kepeim, hogy a fotos otthon fotozott minket. az jobban bejon mint a feher fal. ez a fotos nagyon klassz. mondjuk nekem nincs gyerekem, ugyhogy en annyira nem tudom meg aterzni ezt. talan majd egyszer lesz. talan nem :)

tesomnak mindig fajt a hasa gyerekkorunkban amikor iskolaba kellett mennie... :D :D :D

Unknown írta...

Persze, hogy csak cserébe dicsérek! Szigorú vagyok, de korrumpálható.

Gyereket fotózni meg állati nehéz, majdnem annyira, mint gyereket rajzolni. Szerintem egy-két napot együtt kell tölteni, hogy megismerd a mozgását, szokásait, gesztusait, reakcióit, és csak úgy.

Egyébként meg tényleg marad a fotosop-rodeó a széttekert effektekkel. A gyerekfotó-túlvilágításnak van egy fontos oka (tapasztalatból mondom): a digitális gépek nagy része normál napfénynél állati rosszul adja vissza a csecsemők arcszínét - tök más, mint a felnőtteké, mert vékonyabb a bőr, jobban áttűnnek a hajszálerek, ezért ez a vörös-bíbor árnyalat a portrékon. Általában ezért küldik meg szépia-effektel vagy forgatják át fekete-fehérbe.