2008. júl. 28.

Nyúl

No, ez egy olyan téma, ami viszonylag gyakran előkerül majd (ha én is gyakrabban előkerülök majd itt), tekintve, hogy ez az én lakótársam totemállata (és hát az én anyai vérem az bizony Nyúl ám). Lehet, hogy Bella issza meg majd a levét? Anyuka meg macskamániás lett, ez kis piros cica itt jobbra is ezért ugrott ide.

Na de, nyúl, ha mondom. Lakótársam nagyon kedves, rég külhonba szakadt barátja végre itthon, kis családjával együtt, neki is van egy Pipicsibi-forma lánya, alig két hónappal idősebb. Gondoltuk, akkor kellene valami mégiscsak magyar ajándék a kiscsajnak, ami jófej is. Lehet találgatni. Igen, kockásfülű plüssnyúl lett belőle, no meg könyv formájában is csak beugrott a kosárba. Hát én a mesét is imádtam, de egy ilyen plüssnyúl maga a csoda, bájos, naaagy szemei vannak és irtó puha.

Ugye mindenki emlékszik???



Ezt a képet magáról a weboldaláról szedtem le. Aranyos meg jó, hogy van ilyen. Külösen az Így készült megható. Na de 4500-ért ez? Szóval cuki meg minden, de így ez kicsit túlzás. Meg hogy a felnőtt- és gyerekpóló is ugyanannyiba kerül? Ez szerintem szomorú. És azért annyira nem menők. Na mindegy, azért szeretjük továbbra is.

Na meg még azt a Wikipédiáról tudtam meg, hogy nem is helyes így: kockásfülű nyúl, hanem így lenne az: kockás fülű nyúl. Gyerekek, jól jegyezzétek meg!

Búcsúzóul egy epizód, jó éjszakát!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát igen, ha a kockásfülűnyúlnak jobb lenne a marketingje, simán dobogós lenne a manapság oly divatos "extrémjátékbaba"-bizniszben. Totál pszichedelikus, van egy kis finom popart beütése, de mégsem steril. Nagyon menő.
A karakternél már csak az epizódok zörejei jobbak, a hiperzseniális Nyerges András munkája (ő csinálta a kor szinte összes rajzfilmjét, több generáció halláskultúráját alakította alapvetően).

A könyvben meg csak az a baj, hogy a figurák beszélnek, a nyúl meg gondolatbuborékokat ereget! Ez teljesen tönkrevágja az eredeti rajzfilmek különös, prelingvisztikus világát. (És milyen ronda a tipo!)