2008. máj. 11.

Vasárnapi kóma

Asszem, már sosem leszek magamnál teljesen. Csak néhány órát hadd aludjak összefüggően, 6-ot mondjuk... Nem is értem, hogy tehet ilyet a természet, hogy lehet egy szuszék anyukának antiszuszék gyermeke??? Mert a kislányom bizony antiszuszék (bár eleinte úgy gondoltam, ez a blog lesz az a kis része az életemnek, ahol nincs szó az anyaságról, a kisgyermekemről, mostanra rájöttem, hogy ezt kikerülhetetlen, hiszen ő a főszereplője az életemnek és nem én, mostanság). Ráadásul fogzik is a kishölgy, tehát ha netán, merő véletlenségből végre aluszkálna kicsit többet éjszaka, a fogzás megakadályozza ebben, valószínűleg.

Na, kezd hatni a kávé, már csak egy kicsi tomp rész maradt a fejem búbján, most vagy visszafekszem azonnal és alszom egy kicsit, vagy betolom a másodikat, különben csúnya fejfájás lesz. Talán utóbbi, annyi dolog van... (biggyesztős szmájli). Ide is ritkábban jövök, mint szeretnék.

Friss MTI hír: Először rendeztek Magyarországon tűsarkú futóversenyt. Becses neve egyébként Stiletto run. Így néz ki nagyjából:



Nemtom... Hol van ebben a poén? Ok, értem én, van, akinek élvezet a 9 cm< href="http://www.quadrophenia-shop.de/cha-cult-geschirr-c-71.html">Cha Cult cuccok egyébéként.



Jöhet a második koffí. Nacsók.

Nincsenek megjegyzések: