2008. máj. 6.

Ma come balli bene bella bimba



Ha valaki talál másik előadót (kórus kizárva), kérem szépen. És tegye fel a kezét, aki szintén tanulta ezt énekórán. Nem gondoltam, hogy ennek egyszer még örülni fogok, általában hangtalanul nyüszítve lapítottam, amíg a többiek lelkesen énekeltek. Életem egyik legkínosabb pillanata volt, amikor a Marseillaise-t kellett osztályzás terhe mellett előadnom. Hát persze, hogy az első hajlításnál ("haa-rcba") megbicsaklott az egyébként eléggé mély hangom. Naná, hogy mindenki kegyetlenül röhögött. Megúsztam egy négyessel, de azt hiszem, csak azért, mert tudtam a szöveget.

Egyébiránt véletlenül a porszívóba zártam egy pókot takarítás közben. (Két hete pedig összetört egy tükör. De jó, hogy csak ritkán vagyok babonás...) A hangyákat viszont szándékosan szívtam fel. Ki sem merem mondani többet: "buddhista-szimpatizáns".

Elfogytak a sorozatok, megyek is aludni.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Porszívóval a hangyák ellen? Minek? Miért nem énekelsz nekik?

sugarcandy írta...

Véletlenül, a küszöböt porszívóztam, amikor kiderült, h alatta lakik több ezer. Elkezdek kijönni tömegesen, nekem meg nem jutott eszembe egy hangyás dal sem, így aztán megtámadtam őket a csővel.