2008. nov. 1.

Unalmas

a blog. Egy hónapja csak apuka szól hozzá. Hjaj.

6 megjegyzés:

ZeKa írta...

neeem! egyáltalán nem unalmas. én például lelkes olvasód vagyok. :) majd igyekszem többet kommentelni...

Névtelen írta...

meg én is itt vagyok, csak nem mindig aktívkodom
k

Unknown írta...

"Csak apuka"???

Tényleg unalmas. Én is csak azért szólok hozzá, hogy elszórakoztassam magam.

sugarcandy írta...

Nemá'... "Csak apuka"= az az ember, akivel ezekről amúgy is beszélek általában, ráadásul minden nap beszélhetek vele. Na. Ne tessék már itt morogni, amikor nekem kell nyaffantani.

Unknown írta...

Beszélgetni is unalmas. Persze, itthon lenni is unalmas, hiszen "csak apuka" van itthon. Még szerencse, hogy vannak azok a sorozatok, amikben Katie Holmes nagyon bután néz. Nyaff.

sugarcandy írta...

Még szerencse, hogy van wifi és apuka a lakás bármely pontján piszkálhatja az okos kis laptopját. Mi is lenne, ha be kéne osztani ezt a pc-t.