2009. febr. 26.

Ez az én formám

Kedden szembe jött egy kéményseprő. Épp kendőben cipeltem Pipit, így el kellett gondolkodnom azon, vajon hol van rajtam gomb, mielőtt ide-oda pakolgatom őt. Na, hát ez az. Nem volt rajtam gomb. Mert a lustácska és feledékeny anyuka nem varrta vissza a nadrágjáról leesettet (hiszen a szülés óta használatos úszógumi remekül megfogja a régen is használt nadrágokat, minek is arra gomb), így aztán elszalasztotta az ajándékba kapott szerencsét is. Azért megfogtam valami gomb-szerűt a kabátomon, dehát...

Amúgy ha az ember tudja, hogy bizonyos környéken kéményellenőrzést végeznek és napokig arra viszi az útja, akkor kibabrál Fortunával vagy ő is mindent lát és érvényteleníti a gombfogást? Ez lenne a heti körkérdés egyúttal.

2 megjegyzés:

Gatchan írta...

es ha az embernek fekete macskaja van aki naponta akar tobbszor is atszalad elotte?

egyebkent peti tok kikeszult hogy nem nyertunk a lotton, erre ma nyert egy 75dolcsis jatekvasarlasi utalvanyt, mert ot szavaztak meg a honap dolgozojanak. :)))
szoval a gombszeru is megteszi sztem. :) sok szerencset anyuka :)

sugarcandy írta...

Előbb olvastam, amit a Zöldségekre írtál, mint ezt :)
Megteszi? Úgy legyen!
Petinek pedig még egyszer gratula!